Ogłoszenie

Malechowo: Zamówienie na zorganizowanie i przeprowadzenie kursu w ramach realizowanego projektu systemowego,, Szansa na rozwój,,.Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
Numer ogłoszenia: 83593 - 2013; data zamieszczenia: 21.05.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
 

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej , Malechowo 22A, 76-142 Malechowo, woj. zachodniopomorskie, tel. 94 3140 569, faks 94 3140 592.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: gops.malechowo.ibip.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zamówienie na zorganizowanie i przeprowadzenie kursu w ramach realizowanego projektu systemowego,, Szansa na rozwój,,.Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu Prawa jazdy kat.B dla 5 beneficjentów projektu ,, Szansa na rozwój,,Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.41.11.00-9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 13.12.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca jest zobowiązany wykazać, że dysponuje osobami zdolnymi do przeprowadzenia kursu lub szkolenia, tj. co najmniej 2 osobami posiadającymi niezbędne kwalifikacje i doświadczenie zawodowe, które przeprowadziły co najmniej 2 kursy lub szkolenia zgodne z przedmiotem danego zamówienia, obejmujące grupę nie mniejszą niż 5 osób.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca powinien posiadać doświadczenie zawodowe niezbędne do wykonania przedmiotu danej części zamówienia, tj. wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie wykonał co najmniej 2 szkolenia obejmujące grupę nie mniejszą niż 10 osoby, którego zakres jest zgodny z przedmiotem zamówienia;

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca winien posiadać co najmniej 2 samochody osobowe przeznaczone do nauki jazdy (marka i parametry zgodne z samochodami egzaminacyjnymi właściwego WORD).

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia będzie spełniony jeżeli wykonawca wykaże w załączniku nr 6 do SIWZ, że dysponuje osobami, które posiadają odpowiednie kwalifikacje i doświadczenie zawodowe

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek odpowiedniej sytuacji ekonomicznej i finansowej będzie spełniony jeżeli Wykonawca przedłoży podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu . załącznik nr 3 do SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

wykaz przeprowadzonych kursów zgodnych z przedmiotem zamówienia z podaniem ilości osób w każdym z kursów wraz z referencjami potwierdzającymi, że zostały wykonane należycie ,ich zakres był zgodny z przedmiotem zamówienia oraz wskazującymi ilość osób w każdym z nich. załącznik nr 5 do SIWZ

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 50
  • 2 - ilosć przeprowadzonych kursów prawa jazdy kat B - 50

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. zamawiający może odstąpić o umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach. Zawarta umowa może ulec zmianie w przypadku: a). zmiany liczby uczestników kursu będącej wynikiem powstania uzasadnionych potrzeb szkoleniowych zgłaszanych przez zainteresowane osoby. b). Zmiany osób prowadzących kurs, której nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. c). zmiany terminu realizacji kursu. W przypadku zmiany liczby uczestników kursu Wykonawcy przysługuje wynagrodzenie pomniejszone o poniesione koszty zmienne ( koszty przygotowania materiałów szkoleniowych, obsługi administracyjnej kursu oraz koszty zajęć indywidualnych, które się nie odbyły). zmiana osób prowadzących kurs nie może skutkować pogorszeniem ich poziomu. Wykonawca jest zobowiązany zapewnić kontynuację kursu przez osoby prezentujące nie gorszy poziom dydaktyczny niż prezentowany przez osoby pierwotnie wskazane przed dokonaniem zmiany osób prowadzących kurs.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: gops.malechowo.ibip.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Malechowie, Malechowo 22 a, 76-142 Malechowo. tel. 094 3140566, fax: 094 3140592, e-mail: gops.malechowo@interia.pl.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.05.2013 godzina 10:00, miejsce: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Malechowie, Malechowo 22 a, 76-142 Malechowo. Pokój nr 2.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt systemowy,, szansa na rozwój,, współfinansowany przez Unię Europejska w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki

 1. SIWZ                       /public/get_file.php?id=230114

 2. Załącznik nr 1         /public/get_file.php?id=230129

3. Załącznik nr 2          /public/get_file.php?id=230130

4. Załącznik nr 3          /public/get_file.php?id=230131

5. Załącznik nr 4         /public/get_file.php?id=230132

6. Załącznik nr 5          /public/get_file.php?id=230133

7. Załącznik nr 6         /public/get_file.php?id=230134

8. Załącznik nr 7        /public/get_file.php?id=230128

9. Załącznik nr 8        /public/get_file.php?id=230135

 

Wytworzył:
Urszula Krzak
Udostępnił:
Drewniak Małgorzata
(2013-05-21 13:31:51)
Ostatnio zmodyfikował:
Drewniak Małgorzata
(2013-05-21 14:15:46)
       DRUKUJ TĘ STRONĘ Obrazek drukarki