Ogłoszenie nr 1
Malechowo: Zamówienie na usługę zorganizowania i przeprowadzenia szkoleń w ramach realizowanego projektu systemowego Szansa na rozwój Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki,współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego
Numer ogłoszenia: 143050 - 2013; data zamieszczenia: 11.04.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej , Malechowo 22A, 76-142 Malechowo, woj. zachodniopomorskie, tel. 94 3140 569, faks 94 3140 592.
- Adres strony internetowej zamawiającego: gops.malechowo.ibip.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zamówienie na usługę zorganizowania i przeprowadzenia szkoleń w ramach realizowanego projektu systemowego Szansa na rozwój Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki,współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zorganizowanie i przeprowadzenie usług szkoleniowych dla 17 beneficjentów projektu Szansa na rozwój Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, z podziałem na części.1. Edukacja psychospołeczna, 2. Kurs podstawy obsługi komputera, 3. Kurs prawo jazdy kat.B, 4. Kurs ochrony osób i mienia I-stopnia. Szczegółowe wymagania Zamawiającego dotyczące przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 1 do SIWZ..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.41.11.00-9.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
-
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
wykonawca jest zobowiązany wykazać, że dysponuje osobami zdolnymi do przeprowadzenia szkolenia, tj. co najmniej 2 osobami posiadającymi niezbędne kwalifikacje i doświadczenie zawodowe, które przeprowadziły co najmniej 2 szkolenia obejmujące grupę nie mniejszą niż 5 osób w każdym z nich
-
-
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Wykonawca powinien posiadać doświadczenie zawodowe niezbędne do wykonania przedmiotu danej części zamówienia, tj. wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie wykonał co najmniej 2 szkolenia obejmujące grupę nie mniejszą niż 10 osób, którego zakres jest zgodny z przedmiotem danej części zamówienia;
-
-
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
W przypadku kursu prawa jazdy kat. B wykonawca powinien posiadać co najmniej 2 samochody osobowe przeznaczone do nauki jazdy ( marka i parametry zgodne z samochodami egzaminacyjnymi właściwego WORD). W przypadku kursu podstawy obsługi komputera- wykonawca powinien zabezpieczyć dla każdego uczestnika kursu stanowiska komputerowe z dostępem do internetu
-
-
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia będzie spełniony jeżeli wykonawca wykaże w załączniku nr 4 do SIWZ, że dysponuje osobami, które posiadają odpowiednie kwalifikacje i doświadczenie zawodowe.
-
-
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Warunek posiadania odpowiedniej sytuacji ekonomicznej i finansowej będzie spełniony jeżeli Wykonawca przedłoży podpisane Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - (załącznik nr 2 do SIWZ )
-
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Wykaz przeprowadzonych kursów,warsztatów lub szkoleń zgodnych z przedmiotem danej części zamówienia z podaniem ilości osób w każdym z kursów, warsztatów lub szkoleń wraz z referencjami potwierdzającymi że zostały wykonane należycie ich zakres był zgodny z przedmiotem danej części zamówienia oraz wskazującymi ilość osób w każdym z wykazanych kursów warsztatów lub szkoleń (wzór załącznik nr 5 do SIWZ); Wykaz osób posiadających niezbędne kwalifikacje i doświadczenie zawodowe wraz z dokumentami potwierdzającymi, że dana osoba wykonała minimum 2 szkolenia dla co najmniej 10 osób i temat szkolenia był zgodny z przedmiotem danej części zamówienia (wzór załącznik nr 4 do SIWZ); Zaświadczenie o wpisie do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez Wojewódzki Urząd Pracy, właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 50
- 2 - ilośc przeprowadzonych kursów lub szkoleń - 50
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach. Zawarta umowa może ulec zmianie w przypadku: a)Zmiany liczby uczestników szkolenia będącej wynikiem powstania uzasadnionych potrzeb szkoleniowych zgłaszanych przez zainteresowane osoby b)Zmiany osób prowadzących szkolenie, której nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy; c)Zmiany terminu realizacji szkolenia bądź kursu; W przypadku zmiany liczby uczestników warsztatów/kursu Wykonawcy przysługuje wynagrodzenie pomniejszone o nieponiesione koszty zmienne(koszty przygotowania materiałów szkoleniowych, obsługi administracyjnej kursu oraz koszty zajęć indywidualnych które się nie odbyły) . Zmiana osób prowadzących warsztaty/kurs nie może skutkować pogorszeniem ich poziomu. Wykonawca jest obowiązany zapewnić kontynuację warsztatów/kursu przez osoby prezentujące nie gorszy poziom dydaktyczny niż prezentowany przez osoby pierwotnie wskazane. Wykonawca musi uzyskać akceptację Zamawiającego dla osób, które zastąpią osoby pierwotnie wskazane przed dokonaniem zamiany osób prowadzących warsztaty/kurs.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: gops.malechowo.ibip.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Malechowie, Malechowo 22a, 76-142 Malechowo, Tel: 094 314 05 66, Fax; 94 314 05 92 e-mail ; gops.malechowo@interia.pl.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.04.2013 godzina 10:00, miejsce: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Malechowie, Malechowo 22a, 76-142 Malechowo, pokój nr 2.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt systemowy Szansa na rozwój współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Programu Operacyjnego Kapitał ludzki.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Edukacja Psychospołeczna.
-
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie zajęć grupowych dla 17 beneficjentów projektu z psycholog/ socjoterapeuta /terapeuta rodzinny w formie treningu kompetencji i umiejętności społecznych umożliwiających przeciwstawienie się bezradności i wykluczeniu społecznemu. Celem warsztatów będzie nabycie większej pewności siebie, budowanie poczucia własnej wartości, nauczenie się podstawowych zasad komunikacji interpersonalnej, motywowanie do podjęcia nowych zadań, zdobywanie umiejętności samodzielnego podejmowania decyzji oraz skutecznego realizowania podjętych działań.Zajęcia powinny mieć charakter warsztatów z wykorzystaniem aktywnych metod nauczania , które pozwolą na umiejętne zastosowanie zdobytej wiedzy w rozwiązywaniu życiowych problemów.Wymiar czasowy: 30 godz. zegarowych od poniedziałku do piątku po 5-6 godz dziennie w godzinach pracy ośrodka, ( 8:00 do 14:00) ,który udostępnia salę oraz poczęstunek . Termin realizacji: maj 2013, Rozliczenie: Zaświadczenia o ukończeniu warsztatów, sprawozdanie z przebiegu zajęć( określające liczbę osób, która zajęcia zaczęła i ukończyła, przebieg, efekty itp.) wraz ze zdjęciami min. 4 szt. z różnych etapów zajęć), oryginały list obecności. Wykonawca powinien zapewnić materiały szkoleniowe: skrypty, notesy, długopisy itp. materiały opatrzone w logotypy zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach POKL.
-
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.57.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2013.
-
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 50
- 2. ilość przeprowadzonych kursów lub szkoleń - 50
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Kurs podstawy obsługi komputera.
-
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie kursu komputerowego dla 17 osób o różnym stopniu zaawansowania jako etapu w realizacji projektu Szansa na rozwój. W ramach kursu poruszone zostaną następujące tematy: -podstawy obsługi komputera w systemie Windows, komputerowa edycja tekstów (WORD), projektowanie obliczeń w arkuszu kalkulacyjnym(EXCEL), Internet i poczta elektroniczna . Zajęcia mają mieć charakter kursu mającego na celu podniesienie umiejętności beneficjentów, wykorzystując aktywne metody nauczania, które pozwolą na umiejętne zastosowanie zdobytej wiedzy w poszukiwaniu pracy i życiu codziennym. Wykonawca powinien zapewnić materiały szkoleniowe: skrypty, notesy, długopisy itp. materiały opatrzone w obowiązujące logotypy zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach POKL. Kurs powinien zakończyć się wewnętrznym egzaminem oraz wydaniem zaświadczenia ukończenia kursu. Wykonawca powinien zapewnić sprzęt (komputery, dostęp do internetu i odpowiednie oprogramowanie do nauki programów WORD,EXCEL) w celu przeprowadzenia zajęć. Wymiar czasowy: 80 godz. zegarowych po 5-6 godz. dziennie od 8:00 do 14:00 w godzinach pracy ośrodka, który udostępnia salę i zapewnia słodki poczęstunek. Termin przełom maja do czerwca 2013. Rozliczenie: Zaświadczenia o ukończeniu kursu, sprawozdanie z przebiegu zajęć( określające liczbę osób, która zajęcia zaczęła i ukończyła, przebieg, efekty itp.) wraz ze zdjęciami min. 4 szt. z różnych etapów zajęć) oraz oryginały list obecności..
-
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.30.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2013.
-
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 50
- 2. ilość przeprowadzonych kursów lub szkoleń - 50
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Kurs Prawo jazdy kat B.
-
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kurs Prawa jazdy kat B, dla 7 osób, 60 godz. zegarowych w tym 30 godz zajęć teoretycznych, kurs przeprowadzony w oparciu o obowiązujące w tym zakresie przepisy prawa, przed rozpoczęciem kursu należy skierowanym uczestnikom zapewnić badania lekarskie, skutkujące wydaniem zaświadczeń dopuszczających bądź nie do realizacji kursu. w cenie należy uwzględnić koszt egzaminu teoretycznego i praktycznego państwowego. Uczestnikom należy zapewnić materiały szkoleniowe, skrypty lub książki, notesy, długopisy itp. Każda z osób ma pięć miesięcy na ukończenie kursu prawa jazdy kat.B i podejście do pierwszego egzaminu teoretycznego państwowego. Wykonawca winien dostarczyć sprawozdanie z przebiegu kursu ( określające liczbę osób, która kurs zaczęła i ukończyła, przebieg,efekty, itp) wraz ze zdjęciami( min.4 szt. z różnych etapów)kserokopie kart przeprowadzonych zajęć, kserokopie zaświadczeń potwierdzających zapisanie każdej osób na egzaminy. Realizacja część teoretyczna- czerwiec 2013, część praktyczna do 30 listopada 2013..
-
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.41.11.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2013.
-
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 50
- 2. ilość przeprowadzonych kursów lub szkoleń - 50
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Kurs dla osób ubiegających się o licencję pracownika ochrony fizycznej I- stopnia.
-
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie Kursu dla 1 osoby w oparciu o obowiązujące w tym zakresie przepisy prawa Szkolenie powinno obejmować zagadnienia z zakresu: · przepisów regulujących zasady wykonywania zadań pracownika ochrony fizycznej · wybranych elementów: prawa karnego i wykroczeń, prawa karnego i procesowego, prawa cywilnego, prawa pracy · ochrony osób · zasad udzielania pomocy przedlekarskiej · wyszkolenia strzeleckiego · samoobrony i technik interwencyjnych · ochrony mienia i konwojowania, w cenie kursu należy uwzględnić koszt egzaminu oraz uzyskanie licencji ,ubezpieczenie oraz badanie lekarskie . w ramach kursu należy przewidzieć ćwiczenia praktyczne Zajęcia mają mieć charakter kursu mającego na celu podniesienie umiejętności beneficjenta, wykorzystując aktywne metody nauczania, które pozwolą na umiejętne zastosowanie zdobytej wiedzy w poszukiwaniu pracy i życiu codziennym. Kurs powinien zakończyć się wewnętrznym egzaminem oraz wydaniem zaświadczenia ukończenia kursu oznaczone obowiązującymi logotypami zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach POKL, Uczestnikowi należy zapewnić materiały szkoleniowe, skrypty lub książki, notesy, długopisy itp. Wykonawca winien dostarczyć sprawozdanie z przebiegu kursu, efekty, itp) wraz ze zdjęciami( min.4 szt. z różnych etapów)kserokopie kart przeprowadzonych zajęć, oryginał listy obecności..
-
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2013.
-
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 50
- 2. ilość przeprowadzonych kursów lub szkoleń - 50
Do pobrania:
1 SIWZ /public/get_file.php?id=229081
2. LOGOTYPY /public/get_file.php?id=229086
3. ZAŁĄCZNIK NR 1 /public/get_file.php?id=229087
4. ZAŁĄCZNIK NR 2 /public/get_file.php?id=229088
5. ZAŁĄCZNIK NR 3 /public/get_file.php?id=229089
6. ZAŁĄCZNIK NR 4 /public/get_file.php?id=229090
7. ZAŁĄCZNIK NR 5 /public/get_file.php?id=229091
8. ZAŁĄCZNIK NR 6 /public/get_file.php?id=229092