Ogłoszenie o zmówieniu - Realizacja zajęć z języka angielskiego w 13 placówkach wsparcia dziennego w gminie Malechowo w ramach projektu p.n. ,,Dla dobra dzieci- rozwój 13 placówek wsparcia dziennego w

 

logotyp

 

 

Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej

 

 

OGŁOSZENE O ZAMÓWIENIU

na usługi społeczne i inne szczególne usługi o wartości nieprzekraczającej wyrażonej w złotych równowartości kwoty 750.000 euro

 

 

PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA :

 

„Realizacja zajęć z języka angielskiego w 13 placówkach wsparcia dziennego w gminie Malechowo w ramach projektu p.n. ,,Dla dobra dzieci- rozwój 13 placówek wsparcia dziennego w Gminie Malechowo” realizowanego w ramach RPO Województwa Zachodniopomorskiego  współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego”

 

 

 

data:   19.01.2018r.                                         Zatwierdzam:

Zdzisława Kubiak

Kierownik GOPS

                                                                                    

 

I. Informacje o Zamawiającym

GMINNY OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ

reprezentowany przez Kierownika

76-142 Malechowo

Malechowo 22A

Tel. (94) 3140-573, 586

Fax. (94) 3140-592

 

Strona BIP: http://gops.malechowo.ibip.pl

Województwo Zachodniopomorskie

 

 

II. Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń lub dokumentów, a także wskazanie osób uprawnionych do porozumiewania się
z Wykonawcami.

 

Do kontaktów z Wykonawcami upoważnieni są :

-  w sprawach merytorycznych :

Kierownik GOPS –   tel. :(94)3140573; 569

adres e-mail:gops.malechowo@interia.pl

- w pozostałych sprawach :

Koordynator  Agnieszka Lewczuk – tel.:( 94) 3140586,

adres e-mail: swietlice@malechowo.pl

  1. Postępowanie prowadzone jest z zachowaniem formy pisemnej oraz poczty elektronicznej.Oferta oraz jej uzupełnienia i wyjaśnienia są składane w formie pisemnej (dokumenty składane  do oferty mogą być złożone w formie kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną), wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający oraz Wykonawcy przekazują pocztą elektroniczną. Każda ze Stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania. Przesłanie przez Zamawiającego dokumentu pocztą elektroniczną bez względu na włączenie czy wyłączenie opcji potwierdzenia uznane będzie jako dokonane, tj. wysłane i otrzymane w tej samej chwili.
  2. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego z wnioskiem o wyjaśnienia dotyczące treści ogłoszenia, kierując swoje zapytania w formie podanej w pkt. 2.
  3. Treść wyjaśnienia zostanie zamieszczona na stronie internetowej Zamawiającego htt:gops.ibip.pl
  4. Zamawiający może dokonać zmiany treści ogłoszenia przed terminem składania ofert. Zmiana zostanie zamieszczona na stronie internetowej Zamawiającego ....

Czas pracy Urzędu : pn. – śr. 7.15 – 15.15, czw. 7.00 – 16.00, pt.7.00-14.00

Postępowanie jest oznaczone znakiem sprawy:

III. Tryb udzielenia zamówienia

Zamówienie prowadzone jest na podstawie przepisu 138 o ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017r., poz. 1579), zwanej dalej ustawą Pzp  oraz w sprawach nieuregulowanych tą ustawą przepisów Kodeksu Cywilnego.

 

IV. Opis przedmiotu zamówienia.

     Wspólny Słownik Zamówień (CPV) .

     80000000 - 4 -  Usługi edukacyjne i szkoleniowe;

1.   Przedmiot zamówienia.

Przedmiotem zamówienia jest:

„Realizacja zajęć z języka angielskiego w 13 placówkach wsparcia dziennego w gminie Malechowo w ramach projektu p.n. ,,Dla dobra dzieci- rozwój 13 placówek wsparcia dziennego w Gminie Malechowo” realizowanego w ramach RPO Województwa Zachodniopomorskiego  współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego”.

 

2. Szczegółowy opis i zakres wykonania przedmiotu zamówienia.

Przedmiotem zamówienia jest usługa przeprowadzenia zajęć języka angielskiego dla dzieci w celu rozwijania kompetencji kluczowych w zakresie kompetencji językowych: rozwijanie umiejętności posługiwania się językiem angielskim w sytuacjach życiowych, wzbogacania słownictwa, realizowany w ramach projektu ,,Dla dobra dzieci- rozwój 13 placówek wsparcia dziennego w Gminie Malechowo”  Uczestnikami projektu są dzieci i rodzice z rodzin  zagrożonych  ubóstwem lub wykluczeniem społecznym zamieszkujące Gminę Malechowo.
Okres realizacji od II 2018 r. do XII 2020 r.
Realizacja  zajęć : (godzina = godzina zegarowa).
zajęcia z języka angielskiego realizowane w grupach w poszczególnych  placówkach wsparcia dziennego:

  1. Kosierzewo - 1 grupa 180 h/gr;
  2. Przystawy - 1 grupa 180h/gr;
  3. Sulechowo - 1 grupa, 180 h/gr;
  4. Święcianowo - 1 grupa 180h/gr;
  5. Karwice - 1 grupa, 180h/gr;
  6. Kusice -2 grupy 2 x 180h/gr ;
  7. Laski - 1 grupa 180h/gr;
  8. Paproty- 1 grupa, 180h/gr;
  9. Gorzyca - 1 grupa  180h/gr; 
  10. Ostrowiec- 1 grupa , 180h/gr;
  11. Podgórki- 1 grupa 180h/gr;
  12. Niemica- 1 grupa 180h/gr;
  13. Pękanino- 1 grupa 180h/gr 

 

3. Wymagania wykonawcze:

3.1  Wykonawca zobowiązuje się do świadczenia usługi według niżej podanych zasad:

- zajęcia realizowane na terenie Gminy Malechowo, od poniedziałku do piątku, w godzinach ustalonych po konsultacji z zamawiającym, za zgodą zamawiającego istnieje możliwość realizacji zajęć w soboty.
Zajęcia realizowane będą w 13 placówkach wsparcia dziennego:

  1. Kosierzewo - 1 grupa 180 h/gr;
  2. Przystawy - 1 grupa 180h/gr;
  3. Sulechowo - 1 grupa, 180 h/gr;
  4. Święcianowo - 1 grupa 180h/gr;
  5. Karwice - 1 grupa, 180h/gr;
  6. Kusice -2 grupy 2 x 180h/gr ;
  7. Laski - 1 grupa 180h/gr;
  8. Paproty- 1 grupa, 180h/gr;
  9. Gorzyca - 1 grupa  180h/gr; 
  10. Ostrowiec- 1 grupa , 180h/gr;
  11. Podgórki- 1 grupa 180h/gr;
  12. Niemica- 1 grupa 180h/gr;
  13. Pękanino- 1 grupa 180h/gr 

3.2. Realizacja zajęć będzie rozliczana godzinowo w każdej placówce, przy czym pod pojęciem „godzina” należy rozumieć godzinę zegarową, rozliczana na podstawie dziennika przeprowadzonych zajęć.  Ostateczne terminy i godziny realizacji zajęć Zamawiający przedstawi Wykonawcy 7 dni przed rozpoczęciem zajęć. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany harmonogramu, każdorazowo zmiana harmonogramu będzie uzgadniana z Wykonawcą usługi minimum 3 dni przed terminem, którego dotyczą zmiany. W uzasadnionych przypadkach (np. zdarzenia losowe) Zamawiający może odwołać zajęcia na dzień przed terminem realizacji danej części usługi.

3.3. program zajęć powinien obejmować min. 2520 h lekcyjnych realizowanych w ciągu 3 lat.

3.4. Zamawiający wymaga, by wszystkie utwory powstałe w ramach niniejszego Zamówienia zostały stworzone przez Wykonawcę z poszanowaniem praw autorskich i przeniesione na Zamawiającego bez dodatkowego wynagrodzenia.

3.5. Ponadto Wykonawca będzie obowiązany do:

1) prowadzenia zajęć z uwzględnieniem indywidualnych potrzeb rozwojowych i edukacyjnych, możliwości psychofizycznych uczniów objętych wsparciem oraz poszanowania praw osób niepełnosprawnych,

2) prowadzenia  zajęć w sposób niestereotypowy, innowacyjnymi formami nauczania, z uwzględnieniem języka łatwego i wrażliwego na płeć oraz zasady równości płci,

3) dojazdu na zajęcia we własnym zakresie,

4) prowadzenia zajęć zgodnie z ustalonym przez Zamawiającego harmonogramem,

5) zapewnienia materiałów do prowadzenia zajęć oraz korzystania z dostępnych narzędzi i pomocy dydaktycznych: tablic interaktywnych, CD, sprzętu komputerowego itp., które Zamawiający zakupi w ramach projektu dla potrzeb w/w zajęć,

6) na bieżąco prowadzenia właściwej dokumentacji realizowanych zajęć pozalekcyjnych w wersji papierowej, tj:

a) bieżącego prowadzenia list obecności uczestników projektu zgodnie z ustalonym z koordynatorem projektu wzorem i przekazania list po każdym zakończonym cyklu zajęć, tj. po zakończonym miesiącu zajęć,

b) bieżącego prowadzenia dziennika zajęć zgodnie z ustalonym z koordynatorem projektu wzorem i przekazania go po każdym zakończonym cyklu zajęć, tj. po zakończonym roku szkolnym,

c) dostarczenie innych dokumentów niezbędnych do realizacji usługi.

7) przestrzegania wytycznych i przepisów dotyczących realizacji projektów współfinansowanych z EFS przy wykonywaniu czynności związanych z realizacją projektu,

8) nadzoru nad sprzętem i pomocami dydaktycznymi, powierzonymi do prowadzenia zajęć,

9) opieki nad dziećmi podczas zajęć,

10) ścisłej współpracy z osobami nadzorującymi projekt, w tym kierownikiem projektu, koordynatorem,  wychowawcą placówki  lub osobą przez niego wyznaczoną,

11) informowania uczestników projektu o współfinansowaniu zajęć ze środków Unii Europejskiej 

w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego  na lata 2014-2020 (Europejski Fundusz Społeczny),

12) przestrzegania prawidłowej promocji projektu, posługiwanie się logotypami UE oraz programu operacyjnego, nazwą projektu itp. w uzgodnieniu z koordynatorem projektu, zgodnie z wytycznymi - oznaczanie wszelkich dokumentów sporządzanych w ramach realizacji usługi (dzienniki, listy obecności, etc.),

13) przekazania Zamawiającemu po zakończeniu realizacji zamówienia całej dokumentacji związanej z wykonaniem umowy.

4. Przedmiotowe zamówienie dotyczy realizacji innowacyjnych programów, nowatorskich rozwiązań, które  wykraczają poza treści nauczania określone w postawie programowej kształcenia ogólnego. W związku z tym, Wykonawca składający ofertę  prowadzenia zajęć  zobowiązany jest do przestrzegania prawa krajowego oraz Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020 z dnia 19 lipca 2017r.

 

5. Oferty wspólne:

Wykonawcy występujący wspólnie np. konsorcja, spółki cywilne muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy. Umocowanie musi wynikać  z treści pełnomocnictwa.

 

V. Termin wykonania zamówienia

 

Termin realizacji zamówienia:  do  31.12. 2020r.

VI. Warunki udziału w postępowaniu

 

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy którzy :

 

I. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania - weryfikacja na podstawie oświadczenia

Usługi szkoleniowe będą spełniać poniższe minimalne wymagania jakościowe:
1) Zajęcia dopasowane do poziomu uczestników – obowiązkowe jest zbadanie wyjściowego poziomu kompetencji rozwijanych w trakcie zajęć i dostosowanie do nich programu szkoleniowego oraz wykorzystywanych metod – weryfikacja na podstawie opisu programu nauczania
2) Podczas zajęć wykorzystywane muszą być różnorodne, angażujące uczestników metody kształcenia oraz środki i materiały dydaktyczne, dostosowane do specyfiki i sytuacji osób uczących się. Metody te są adekwatne do deklarowanych rezultatów, treści zajęć oraz specyfiki grupy – weryfikacja na podstawie opisu programu nauczania
3) Dokumentacja szkoleniowa musi obejmować w szczególności.:
a) oceny opisowe efektów uczenia się,
b) programy zajęć (z uwzględnieniem tematów zajęć, harmonogram wraz z wymiarem czasowym, metody szkoleniowe),
c) materiały szkoleniowe z logotypami zgodnymi z aktualnymi wytycznymi RPO WZ.
d) listy obecności
e) dzienniki zajęć

– weryfikacja na podstawie opisu programu nauczania

III. Wykonawca nie należy do kategorii podmiotów wykluczonych z postępowania. Do kategorii Wykonawców wykluczonych z postępowania, należą:
* Wykonawcy, w stosunku, do których otwarto likwidację lub których upadłość ogłoszono,
z wyjątkiem wykonawców, którzy po ogłoszeniu upadłości zawarli układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli poprzez likwidację majątku upadłego;
*Wykonawcy, którzy zalegają z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, z wyjątkiem przypadków, gdy uzyskali oni przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
*Wykonawcy, którzy złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania;
*Wykonawcy, którzy nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków lub złożone dokumenty zawierają błędy.
Sposób dokonywania oceny spełnienia warunku: na podstawie oświadczenia.

Wiedza i doświadczenie

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
1. Posiadają doświadczenie w realizacji zajęć językowych poza siedzibą firmy, potwierdzone stosowną dokumentacją,
2. Dysponują potencjałem technicznym odpowiednim do przeprowadzenia danego zajęć.

Osoby zdolne do wykonania zamówienia

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
a) wykształcenie w zakresie umożliwiającym przeprowadzenie zajęć
b) doświadczenie umożliwiające przeprowadzenie zajęć.

 

VII. Wykaz oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających spełnianie warunków udziału
w postępowaniu

1.       W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Zamawiający żąda złożenia następujących oświadczeń i dokumentów :

1)   wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia   i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.

Wykaz powinien zawierać następujące informacje :

- imię i nazwisko osoby wskazanej w załączniku Nr 3,

- funkcja, jaką pełnić będzie wskazana osoba,

- wykształcenie, doświadczenie

.2. W celu potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu  z postępowania Zamawiający żąda złożenia oświadczenia o braku powiązań osobowo-kapitałowych- zał. Nr 6.

3. Uzupełnianie dokumentów.

1)   Jeżeli Wykonawca nie złożył wymaganych pełnomocnictw albo złożył wadliwe pełnomocnictwa, Zamawiający wzywa do ich złożenia w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania.

2)   W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień dot. treści złożonych ofert.

 

 

VIII. Wymagania dotyczące wadium

 

Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium w postępowaniu.

 

IX. Termin związania ofertą.

 

1.   Wykonawca składając ofertę pozostaje nią związany przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się w dniu wskazanym, jako termin składania ofert.

2.   Wykonawca samodzielnie lub na wniosek Zamawiającego może przedłużyć termin związania ofertą.

X. Opis sposobu przygotowania ofert.

 

1.   Na ofertę składają się :

1)       Wypełniony  załącznik Nr 1 - Formularz ofertowy

2)       W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie - pełnomocnictwo     do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania
w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego

3)       Wykaz osób,

4)       oświadczenia dotyczące kryterium równości szans,

5)       deklaracje udziału w projekcie,

6)       oświadczenie o braku powiązań osobowo-kapitałowych,

7)       Programy nauczania.

 

2.   Ofertę należy złożyć w opakowaniu opisanym następująco :

 

Nazwa i Adres Zamawiającego

Oferta – zamówienie na : „Realizacja zajęć z języka angielskiego w  13 placówkach wsparcia dziennego w gminie Malechowo” w ramach projektu p.n. ,,Dla dobra dzieci- rozwój 13 placówek wsparcia dziennego w Gminie Malechowo”  realizowanego w ramach RPO Województwa Zachodniopomorskiego  współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego”

 

nie otwierać przed dniem   29.01.2018 r., godz. 14:30

 

Nazwa i Adres składającego ofertę

 

 

1)       dokumenty oferty powinny być złożone wewnątrz opakowania;

2)       opakowanie oferty powinno być zamknięte i zabezpieczone przed bezśladowym   jej otworzeniem, gwarantujące zachowanie poufności jej treści do czasu otwarcia;

3)        wszelkie poprawki powinny być parafowane przez osobę uprawnioną;

4)       dokumenty sporządzone przez Wykonawcę powinny być podpisane przez osobę uprawnioną;

5)       oferta winna być napisana w języku polskim, na maszynie do pisania, komputerze lub inną trwałą i czytelną techniką;

6)       zmiany, w złożonej już ofercie, mogą zostać dokonane przez Wykonawcę wyłącznie przed upływem terminu składania ofert;

7)       ofertę można wycofać tylko przed upływem terminu składania ofert;

8)       zmiana oferty lub jej wycofanie następuje na takich samych zasadach, jak jej składanie
 z dopiskiem na kopercie „ZMIANA” lub „WYCOFANIE”

 

3. Forma dokumentów i oświadczeń:

  1. dokumenty i oświadczenia składane do oferty należy złożyć w formie oryginałów lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną,

  2. pełnomocnictwo załączone do oferty winno być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza,

  3. dokumenty sporządzone w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski,

  4. w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających  się o udzielenie zamówienia, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio Wykonawcy mogą być poświadczane za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub te podmioty lub osobę poprawnie umocowaną,

  5. Zamawiający będzie uprawniony żądać przedstawienia oryginału dokumentu lub notarialnie potwierdzonej kopii, jeżeli złożona kopia dokumentu będzie nieczytelna lub budzić będzie wątpliwości co do jej prawdziwości.

 

4. Tajemnica przedsiębiorstwa:

1)       jeżeli według Wykonawcy oferta będzie zawierała informacje objęte tajemnicą jego przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz.U. z 2003 r. Nr 153, poz. 1503 z późn. zm.), powinny być one oznaczone klauzulą „NIE UDOSTĘPNIAĆ – TAJEMNICA PRZEDSIĘBIORSTWA”. Zaleca się umieszczenie takich dokumentów na końcu oferty (ostatnie strony w ofercie lub oddzielnie),

2)       Zamawiający nie ujawni informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli Wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert zastrzegł, że nie mogą być one udostępniane. Zastrzeżenie Wykonawcy będzie skuteczne wyłącznie wtedy, jeżeli wykaże on, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa,

3)       stwierdzenie w ofercie, że dane informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa bez dokonania wykazania, nie stanowi podstawy do utajnienia tych dokumentów,

4)       Wykonawca nie może zastrzec informacji dotyczących :

a)   nazwy (firmy) oraz adresu Wykonawcy,

b)   ceny oferty,

c)   terminu wykonania zamówienia,

d)   warunków płatności zawartych w ofercie,

5)     zastrzeżenie informacji, danych, dokumentów i oświadczeń nie stanowiących tajemnicy przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o nieuczciwej konkurencji, których Wykonawca nie wykazał, że stanowią one tajemnicę przedsiębiorstwa, spowoduje ich odtajnienie przez Zamawiającego.

 

5.  Informacje pozostałe:

1)       Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty;

2)       Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę przygotowaną według wymagań określonych
w niniejszej IWZ;

3)       oferta powinna być złożona pod rygorem nieważności w formie pisemnej.

 

XI. Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert.

 

1.     Oferty należy składać do dnia 29.01.2018 r. do godziny 14:00  w sekretariacie Urzędu Gminy  
w Malechowie pok.    .

2.     Komisyjne otwarcie ofert nastąpi dnia 29.01.2018 r. o godzinie 14:30 w Urzędzie Gminy
w Malechowie  pok.   203.

3.  Otwarcie ofert jest jawne.

4.   Podczas otwarcia ofert Zamawiający poda nazwy (firmy) oraz adresy Wykonawców, a także informacje dotyczące ceny.

5. Niezwłocznie po otwarciu ofert Zamawiający zamieści na stronie internetowej http:gops.malechowo.ibip.pl informacje dotyczące:

1)   kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia,

2)   firm oraz adresów Wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie,

3)   ceny ,

6.  Ofertę złożoną po upływie terminu składania ofert Zamawiający odrzuci.

7.  W toku badania i oceny złożonych ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców udzielenia wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich ofert.

 

 

XII. Opis sposobu obliczenia ceny.

 

1. Cena oferty winna być obliczona zgodnie z formularzem ofertowym stanowiącym załącznik  do ogłoszenia.

2. Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia Formularza ofertowego i określenia w nim ceny za wszystkie elementy zamówienia. Cena oferty musi obejmować całkowity koszt wykonania przedmiotu zamówienia oraz wszelkie koszty towarzyszące.

3.Cena wykonania usługi  określona w ofercie nie będzie podlegać zmianie w trakcie trwania         usługi.

4.  Poprawianie błędów w ofercie.

Zamawiający poprawi w ofercie Wykonawcy :

1)   oczywiste omyłki pisarskie;

2)   oczywiste omyłki rachunkowe – z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek,

3)   inne omyłki polegające na niezgodności oferty z ogłoszeniem , niepowodujące istotnych zmian w treści ofert

- niezwłocznie zawiadamiając o tym Wykonawcę, którego oferta została poprawiona.

5. Rażąco niska cena

1)     Jeżeli cena oferty wg Zamawiającego będzie rażąco niska w stosunku do przedmiotu zamówienia i będzie budzić wątpliwości Zamawiającego co do możliwości wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego
lub wynikającymi z odrębnych przepisów, w szczególności będzie niższa o 30% od wartości brutto zamówienia lub średniej arytmetycznej cen wszystkich złożonych ofert, Zamawiający zwróci się do Wykonawcy lub Wykonawców o udzielenie wyjaśnień.

2)     Obowiązek wykazania, że oferta nie zawiera rażąco niskiej ceny, spoczywa na Wykonawcy.

3)     Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy, który nie złożył wyjaśnień lub jeżeli dokonana ocena wyjaśnień potwierdzi, że oferta zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia.

XIII. Opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty, wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów i sposobu oceny ofert

 

1. Ocena ofert :

Złożone oferty będą oceniane przez Zamawiającego przy zastosowaniu następujących kryteriów :

a)       CENA  (C) wykonania zamówienia  - 100%- wykonawca, który złoży ofertę o najniższej cenie otrzyma 100 punktów.

UWAGA

W przypadku ofert o takiej samej ilości punktów, z taką samą ceną Zamawiający wezwie wykonawców którzy złożyli oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego dodatkowych ofert cenowych. Wykonawcy, składając dodatkowe oferty cenowe , nie mogą zaoferować ceny wyższej niż zaoferowana w złożonych ofertach.

 

3. Zawiadomienie o wyborze oferty najkorzystniejszej.

1)       Zamawiający niezwłocznie zawiadomi o wyborze najkorzystniejszej oferty Wykonawców pocztą elektroniczną podając w szczególności:

a)    nazwę (firmę) i adres Wykonawcy, którego ofertę wybrano oraz uzasadnienie jej wyboru,
a także nazwy (firmy), siedziby i adresy Wykonawców, którzy złożyli oferty wraz z punktacją za każde kryterium i łączną punktację ofert;

b)    uzasadnienie faktyczne i prawne odrzucenia ofert, jeżeli takie działanie miało miejsce.

Przekazanie zawiadomienia o wyborze oferty najkorzystniejszej uznane będzie za skuteczne                  po przekazaniu pocztą elektroniczną na wskazany adres w ofercie, co zostanie potwierdzone poprzez wydrukowanie elementu wysłanego.

2)       Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty zostanie zamieszczone na stronie internetowej Zamawiającego.

3)       Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyli się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego , Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert bez przeprowadzania ich ponownego badania i oceny, chyba że zachodzą przesłanki unieważnienia postępowania.

 

XIV. Informacje o formalnościach, jakie powinny być dopełnione po wyborze oferty w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego

 

1.   Wykonawca, może podpisać umowę z Zamawiającym korespondencyjnie bądź w siedzibie zamawiającego.

 

XV. Informacje o odrzuceniu ofert / unieważnieniu postępowania

 

I. Zamawiający odrzuci ofertę jeżeli:

1. jej treść nie odpowiada treści niniejszego ogłoszenia, w szczególności:

-została złożona w formie innej niż pisemna,

-została złożona w języku innym niż polski,

-wykonawca złożył więcej niż jedną ofertę,

2. jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji,

3. zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia,

4. została złożona przez Wykonawcę, który nie spełnia warunków opisanych w ogłoszeniu,

5. zawiera błędy w obliczeniu ceny,

6. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia przekazania zawiadomienia wyraził sprzeciw wobec poprawienia innej omyłki polegającej na niezgodności oferty z treścią ogłoszenia, niepowodującej istotnych zmian w treści oferty,

7. Wykonawca samodzielnie lub na wniosek Zamawiającego nie przedłużył terminu związania ofertą,

 

II. Zamawiający unieważni postępowanie o udzielenie zamówienia , jeżeli:

1. nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu,

2.cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę , którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny oferty najkorzystniejszej,

3. zostały złożone dodatkowe oferty cenowe o takiej samej cenie,

4. wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca , że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym ,czego nie można było wcześniej przewidzieć,

5.postępowanie obarczone jest wadą niemożliwą do usunięcia.

 

 

XVI. Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy

 

Umowa zostanie zawarta według wzoru stanowiącego załącznik do IWZ.

 

XVII. Pouczenie o środkach ochrony prawnej przysługującej Wykonawcy w toku postępowania
o udzielenie zamówienia.

 

1.   Wykonawca w terminie 5 dni od przesłania informacji o wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania może poinformować Zamawiającego o czynności niezgodnej z przewidzianymi w ogłoszeniu zasadami postępowania. W przypadku uznania zasadności przekazanej informacji, Zamawiający powtarza czynność albo dokonuje czynności zaniechanej, informując o tym Wykonawców.

 

XVIII. Załączniki do iwz

Załącznik nr 1 – wzór formularza ofertowego,

Załącznik nr 2 – wzór umowy z załącznikami ,

Załącznik nr 3- wykaz osób,

Załącznik nr 4- oświadczenie dotyczące kryterium równości szans,

Załącznik nr 5 – deklaracja udziału w projekcie,

Załącznik nr 6 - oświadczenia o braku powiązań osobowo-kapitałowych.

 

 

logotyp

 

Załącznik nr 3  – wykaz osób

 

 

       

Pieczęć Wykonawcy

 

WYKAZ OSÓB, KTÓRE BĘDĄ  UCZESTNICZYĆ W WYKONYWANIU ZAMÓWIENIA

złożony w postępowaniu nr

dotyczy postępowania na zadanie pod nazwą:

            Realizacja zajęć w placówkach wsparcia dziennego w Gminie Malechowo w ramach projektu p.n. „Dla dobra dzieci-rozwój 13 placówek wsparcia dziennego w Gminie Malechowo” realizowanego w ramach RPO Województwa Zachodniopomorskiego  współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego

 

Nazwisko i imię

Zakres wykonywanych czynności

Wykształcenie

Kwalifikacje zawodowe- ukończony kierunek i specjalność

Doświadczenie - Wpisać okres doświadczenia obligatoryjnego (zgodnie z minimalnym okresem wskazanym w SIWZ)

Podstawa do dysponowania osobami
(np. umowa o pracę)

 

 

 

 

 

 

 

1.Co do zasady wykonawca nie może powierzyć wykonanie zajęć osobom innym niż wskazanym w powyższym wykazie. Wykonawca  przyjmuje do wiadomości, że  co najmniej 50% kadry wskazanej w powyższej tabeli  nie może być zmienione bez zgody GOPS. Wykonawca może jedynie wystąpić o zmianę osób z powyższego wykazu do 50% za zgodą Zamawiającego. Zmiana danej osoby na inną, o nie mniejszych kwalifikacjach, może nastąpić jedynie w przypadkach losowych, na które Wykonawca z chwilą składania oferty nie miał wpływu.

2.Do wykazu należy załączyć deklaracje współpracy złożone przez osoby wymienione w wykazie.

3.Zamawiający zastrzega, że  zatrudnienie osób niewskazanych w wykazie bez uzgodnienia z Zamawiającym  stanowić będzie przesłankę do nałożenia kary umownej określonej w umowie i daje podstawę do rozwiązania  umowy przez Zamawiającego z winy Wykonawcy.

 

 

                                                                                               ...........................................

                          miejscowość                                                                                Data i podpis upoważnionego

                                                                                                 przedstawiciela Wykonawcy

 

logotyp

Załącznik Nr   4

 

 

KRYTERIUM RÓWNOŚCI SZANS

 

 

OŚWIADCZENIE

W ZAKRESIE REALIZACJI ZASADY RÓWNOŚĆI SZANS, NIEDYSKRYMINACJI

 ORAZ RÓWNOŚCI SZANS W ŻYCIU CODZIENNYM

 KOBIET I MĘŻCZYZN

 

Niniejszym oświadczam, że znana mi jest treść Wytycznych w zakresie realizacji zasady równości szans i niedyskryminacji, w tym dostępności dla osób z niepełnosprawnościami oraz zasady równości szans kobiet i mężczyzn w ramach funduszy unijnych

 

 

 

 

 

…………………….………………………………………………………………..

Podpis osoby składającej oświadczenie i przewidzianej do

prowadzenia zajęć w projekcie

 

 

 

Przyjmuję oświadczenie:

 

…………………………………………………

Podpis Wykonawcy

 

 ………………………                                                                                                                                                                                                                                                                        

       data                                  

 

logotyp                                                                                                                                                                                          

 

 

Załącznik Nr   5

 

……………………………………………..                                                       dn. ……………………

……………………………………………..

……………………………………………..

……………………………………………..

Imię i nazwisko, adres

 

 

Deklaracja udziału w projekcie

 

Ja, niżej podpisany(a) deklaruję chęć współpracy z Gminnym Ośrodkiem Pomocy Społecznej w Malechowie  w zakresie prowadzenia zajęć dla dzieci z języka angielskiego  w ramach projektu realizowanego w Gminie

 

 

 

………………………………………………………

Podpis osoby składającej oświadczenie i przewidzianej do

prowadzenia zajęć w projekcie

logotyp

 

Załącznik Nr   6 – oświadczenie

 

OŚWIADCZENIE O BRAKU PODSTAW DO WYKLUCZENIA

 

 

Pełna nazwa wykonawcy.................................................................................

Adres wykonawcy...........................................................................................

Numer telefonu ......................................................................................

 

Przystępując do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn.: Realizacja zajęć z języka angielskiego w placówkach wsparcia dziennego w gminie Malechowo w ramach projektu p.n. ,,Dla dobra dzieci - rozwój 13 placówek wsparcia dziennego w Gminie Malechowo”  realizowanego w ramach RPO Województwa Zachodniopomorskiego  współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego, oświadczam, że:

 

nie występują podstawy do wykluczenia z udziału w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie powiązań osobowych lub kapitałowych z zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między zmawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu zmawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:

a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,

b) posiadaniu co najmniej 10 % udziałów lub akcji

c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,

d) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.

 

 

 

...................................... (miejscowość, dn.) .

 

........................................................................

(Pieczęć i podpis upełnomocnionego przedstawiciela wykonawcy)

 

1) Ogłoszenie o niniejszej ofercie w PDF http://gops.malechowo.ibip.pl/public/get_file.php?id=282634

2) Projekt umowy angielski http://gops.malechowo.ibip.pl/public/get_file.php?id=282635

3) Formularz ofertowy http://gops.malechowo.ibip.pl/public/get_file.php?id=282633

 

 

Wytworzył:
Zdzisława Kubiak
Udostępnił:
Drewniak Małgorzata
(2018-01-19 15:16:21)
Ostatnio zmodyfikował:
Drewniak Małgorzata
(2018-01-19 16:32:15)
       DRUKUJ TĘ STRONĘ Obrazek drukarki