Wymagane dokumenty

  • wypełniony wniosek, który jest dostępny w Ośrodku;
  • deklaracja o wysokości wszystkich dochodów z gospodarstwa domowego z trzech miesięcy kalendarzowych poprzedzających dzień złożenia wniosku- zaświadczenie o dochodach. Dochód- wszystkie przychody po odliczeniu kosztów ich uzyskania oraz po odliczeniu składek na ubezpieczenie emerytalne i rentowe oraz ubezpieczenie chorobowe.
  • w przypadku właściciela domu jednorodzinnego do wniosku należy dołączyć dokument potwierdzający wielkość powierzchni użytkowej i stan wyposażenia technicznego budynku, a także rachunki dotyczące wydatków związanych z utrzymaniem mieszkania (energia cieplna, woda, opłaty za odbiór nieczystości stałych i płynnych);
  • orzeczenie o stopniu niepełnosprawności oraz zaświadczenie od lekarza prowadzącego w przypadku gdy w lokalu mieszkalnym zamieszkuje osoba niepełnosprawna poruszająca się na wózku lub osoba niepełnosprawna, jeżeli jej niepełnosprawność wymaga zamieszkiwania w osobnym pokoju;
  • inne niezbędne dokumenty, jeśli Organ właściwy tego zażąda.

Wnioski o przyznanie dodatków mieszkaniowych, jeżeli jest to kontynuacja składa się w ostatnim miesiącu, na który przyznany jest poprzedni dodatek.

Wytworzył:
Agnieszka Wiktor-Kośka
Udostępnił:
Drewniak Małgorzata
(2013-03-12 14:08:47)
Ostatnio zmodyfikował:
Drewniak Małgorzata
(2021-12-03 17:33:33)
       DRUKUJ TĘ STRONĘ Obrazek drukarki